Tuesday, November 2, 2010

RAKYAT NILAI LAH SENDIRI - SIAPA YG LIDAH BERCABANG & MUNAFIK - TERKINI DARI GALAS

PAS biasa lar jadi “LIDAH BERCABANG” setelah berkawan rapat dgn JUBURI dan DAPig.
Ingat tak apa yg terdapat dalam hadis dan juga Alquran yg menyatakan sedemikian:-

[LEBIH KURANG BEGINI BUNYINYA ]

"JIKA ANDA BERKAWAN RAPAT DGN ORANG2 JAHAT [YAHUDI & NASRANI] MAKA ANDA AKAN TERIKUT2 AKAN PERANGAI MEREKA, JADI JAUHILAH PERGERAKAN ANDA DGN MEREKA DAN BERHATI2 DGN GERAKAN LICIK MEREKA".

Itulah yg berlaku pada Parti PAS sekarang, tengok dan lihat dah berapa kali Para Pemimpin mereka sudah menyatakan dan "MENUKAR GEAR REVERSE" dengan mengatakan PAS tidak akan laksanakan Kerajaan Islam berlandaskan Hudud. Alahai kenapa sekarang boleh bertukar 360 dgeree ni?

Dulu amat kuat mencaci, mengutuk, mengherdik dan mengkafir Umat Melayu dan UMNO yg tak mahu laksana dasar Islam katanya, So, siapa yg lidang biawak dan bercabang nih.

Gesaan untuk Umat Islam seluruh Malaysia, amati, fikir dan nilai sendiri apa dah jadi dgn PAS. Mungkin ALLAH "Bayar Cash" kemuka pemimpi2 PAS yg suka mengmbil jalan mudah dan memperdagangkan AGAMA sebagai bahan dagangan yang boleh dijual beli.

Sedar lah wahai Umat Islam seluruh Malaysia, kembali bersatu hati dibawah Pimpinan Umat Melayu Islam yg sederhana dan Istiqomah didalam memertabatkan Islam di Negara yg berbilang kaum nih, kerana Islam menuntut kesederhanaan dan Islam itu sendiri adalah Agama yg menjanjikan Keamanan dan Keadilan sejagat.

Least but not Last, kembalikan kepangkal jalan dan bersatu hatilah semua Umat Islam di Malaysia.

[ EHSAN DARI BLOGGER GELOMBANG RAKYAT ]
Wednesday, November 3, 2010
PAS SETUJU TAKKAN LAKSANAKAN HUKUM HUDUD.

PAS nampaknya terpaksa menghentikan terus hajat 'propa' mereka untuk melaksanakan Hukum Hudud di Malaysia. PAS sepertinya tidak lagi berminat untuk berbicara tentang Hudud. Demi mendapat kerusi Parlimen dan merampas seberapa banyak kerusi DUN, PAS akan meninggalkan asas 'strategi' mereka dengan mencanang untuk melaksanakan Hukum Hudud.

Ini kerana, Pengarah Komunikasi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nik Nazmi Nik Ahmad yang mewakili PKR telahpun membuat kenyataan sebelum ini bahawa hukum hudud adalah tidak sesuai dilaksanakan. ”Langkah itu bercanggah dengan peruntukan dalam Perlembagaan Persekutuan,” kata Nazmi. Menurut beliau lagi, berharap PAS akan mempertimbangkan pendiriannya mengenai hukum hudud dan negara Islam.

Pendirian ini telah disokong oleh majoriti Ahli Dewan Pemuda PAS sendiri di mana mereka secara senyap akan terus mendesak PAS tidak lagi menjaja politik dengan menjanjikan Hukum Hudud. Jika PAS tidak lagi memperjuangkan Hukum Hudud, apa relevannya penubuhan PAS ini?

Hukum Hudud ini sebenarnya hanya sekadar strategi. Strategi bagi menampakkan PAS ini benar-benar memperjuangkan Islam. Walhal ianya tidaklah menjadi asas perjuangan PAS pun. Jika ya, Negeri2 di bawah Kerajaan Pakatan telah lama melaksanakannya.

Rasuah di dalam PAS juga semakin kritikal akibat kelalaian PAS memperjuangkan Islam. Islam sekadar badut politik PAS. Inilah realiti yang mesti diterima. PAS For All.

[ RAKYAT TERUTAMANYA UMAT ISLAM MALAYSIA LIHAT & NILAI SENDIRI APA YG PAS SUDAH LAKUKAN. BUKANKAH IA IBARAT MELUDAH KE LANGIT DAN JATUH KE MUKA SENDIRI? ]

No comments: