Saturday, November 6, 2010

KELAKUAN DAN PERANGAI YANG DI BENCI ALLAH - UMAT ISLAM WAJAR SENSITIF DAN MENILAI, WAJARKAH IA TERUS DISOKONG ATAU MULAKAN PUSINGAN "U" JAUHI MEREKA.

KAPAK, sungguh kecewa dgn Umat Parti PAS. Apakah jenis manusia dan apakah pegangan sebenar mereka ini? Jika mereka mengaku Islam, Islam tak menyuruh dan mengajar umatnya berperangai dan berkelakuan begitu [mendoakan rakan sesama Islam agar dijatuhi musibah - Isu doa Pecah Perut oleh Nik Aziz terhadap PM]. Mungkin ini yang dikatakan kumpulan Islam Ektremis "Islam Pelampau" - LIHAT VEDIO INI !!!!



Kapak memohon agar Umat Islam seluruh Malaysia agar menilai sendiri akan perbuatan itu, adakah molek dan wajar seorang yg dipanggil Tuan Guru/Ulama oleh kumpulan mereka berperangai dan berkelakuan yang tidak mencerminkan seseorang yg bersikap mulia!.

Umat Islam wajar membuat pusingan " U " dan kembali bersatu demi maruah dan kejayaan umat Islam di bumi Malaysia ini. Umno dan penyokongnya sentiasa terbuka tangan untuk memeluk rakan2 PAS sebagai rakan/sahabat di kala senang dan juga dikala susah.

[ Contohnya, Kapak amat teruja dengan pendirian Menteri Besar Perak , Dato Seri Dr Zambery Abduk Kadir, yang menerima panggilan talipon dari Menteri Besar Kedah, Dato Seri Azizan untuk membantu beliau didalam situasi keadaan banjir di Kedah dengan membantu sedaya mungkin keperluan dan peralatan dari Perak untuk rakan2nya di Kedah. Sewajarnya inilah yang paling molek dan dituntut oleh Agama. ]

Jika Nik Aziz masih berdegil dgn keangkuhannya maka tinggalkan terus manusia jenis ini kerana ALLAH juga benci kepada umatnya yang berhati durjana dan sering menggunakan Agama sebagai bahan dagangan.

AKHIR KALAM, UMAT ISLAM FIKIR2KAN LAH.... WASSALAM.

[ EHASAN DARI BLOG BUMIYANG ]
Doa Pecah Perut Pas Buat Najib - Mustajab???


Begitu mudah orang Pas membuat tanggapan ya....Mungkin mereka nak katakan bahawa doa "pecah" perut mereka mustajab dan diterima Aallah s.w.t..... Kebetulan DSN pulak sekarang ni sedang "sakit perut"...akibat gastrik dan ulser.

Kata Husam, PM sakit disebabkan doa Pas!!! Cuma satu pertanyaan penulis, bagi kekalahan Pas di Galas tu, doa siapa pulak yang telah dimakbulkan??? Pastinya ianya bukan doa daripada ahli-ahli dan pemimpin-pemimpin Pas....

Apa yang penulis nampak ialah agama dan doa telah dipermainkan untuk mengabui dan mempengaruhi umat Islam....

No comments: