Sunday, May 23, 2010

MELAHIRKAN HANG TUAH KE 7 dan 8 HASIL DARI PENYATUAN MELAYU TULEN

KAPAKTAJAM, dah pun bg tau dari dulu lagi permuafakatan Bangsa Cina ni amat kuat bagai dicincang air xkan putus, ya lar itu yg Islam ajar, mereka cukup ikut falsafah ini. TETAPI kenapa Bangsa Melayu yg menganut ISLAM tidak ikut ajaran ISLAM yg betul? Bukan tu saja malah mengkafir dan berbagai "Fatwa" mereka keluarkan dan sanggup mengkafirkan sesama Melayu Islam pulak tu. Sekarang Bangsa Melayu fikir baik2.... Adakah Bangsa Melayu masih sayangkan Tanah Melayu yg dh jadi Malaysia ini, ataupun tinggal berputih mata bila pentadbiran dan kekuasaan Melayu hancur dan dijajah semula oleh kaum pendatang yg telah menerima berbagai kekayaan dari berbagai Pembangunan yg Kerajaan buat selama ini.
Ingat, yg mereka bencikan adalah Bangsa Melayu yg kononnya menindas mereka dengan DEB yg Kerajaan buat bg menolong kaum Melayu yg telah tersisih semasa penjajahan British dengan dasar pecah dan tadbir. Bangsa Melayu kena kembali pada sejarah silam.
DAP mmg sudah begitu SIAL dgn Bangsa Melayu, CUMA Melayu PAS & KEADILAN yg xsedar diri dan sanggup berkawan dan mengagungkan misi & visi DAP, malah bila DAP menang piliharaya sanggup kata "ALHAMDULILLAH" siapa yg lebih kafir sekarang ? Ingatkah sejarah bagaimana DAP ditubuhkan?.....

KAPAKTAJAM, sentiasa teringat akan kata-kata TUN Mahadir, "Peristiwa 13 Mei, pasti akan berulang dan Malaysia akan jadi seperti Bosnia jika bibit api kebencian ini TIDAK dibendung sekarang.....!
Para Polis, SB, MIO dan segala risikan yg ada, Adakah perkara ceramah2 menghasut ini terlepas pandang. Bila api kebencian ini terus menjalar tanpa bendungan ia akan meledak, jadi sebelum perkara ini berlaku dimana akan membawa Malaysia 50 tahun kebelakang maka, "AKTA HASUTAN WAJIB DIGUNAPAKAI" tangkap dan ISA kan semua penghasut yg menjadi api kebencian ini sebelum terlambat, Kenapa KDN membuta tuli dlm hal ini? Masih membiarkan ceramah yg berbau perkauman tidak diambil tindakan?
Berbalik kepada kecelaruan Bangsa Melayu, BILAKAH LAGI MELAYU MAHU BERTAUT & BERSATU SEMULA, KUATKAN UKHWAH DAN BERMESYUARAH DALAM SEGALA HAL". Bangsa Melayu tidak mampu jika peristiwa 13 Mei berulang..... Ingat ini. Bangsa Melayu masih ketinggalan dalam segala hal.... jgn lah kita syok sendiri... Mulakanlah segara penyatuan melayu ini.... Kuatkan semula Bangsa Melayu, ibarat “Kecemelangan Sejarah Melayu Melaka” satu ketika dulu, dan lahirkan semula Hang Tuah ke 7 & 8 (Kita telah ada 6 Hang Tuah,... Tunku Abdul Rahman, Tun Abd Razak, Tun Hussien Onn, Tun Mahathir, Tun Abdullah & skrg DS Najib, ....7, 8...? Demi Allah dgn Penyatuan Melayu nanti akan terbit seorang “KHALIFAH MELAYU” yang tegas, adil berwawasan untuk mentadbir Negara Tanah Melayu [Malaysia ] serta boleh diterimapakai oleh semua pendatang di Tanah Melayu ini.... Paling utama Bangsa Melayu tetap kuat & terus Memerintah Tanah Melayu.

Wassalam, by KAPAKTAJAM

No comments: