Monday, August 9, 2010

PERISTIWA PENIAGA KOMTAR SEMALAM WAJIB MENJADI IKHTIBAR BUAT MELAYU

Kapaktajam amat bersimpati dgn peniaga2 Melayu Islam ni. Mereka semua tidak menerima diskriminasi selama lebih 20 tahun selama BN memerintah Pulau Pinang, Kerana BN lebih bersikap professional dan tidak cauvanist seperti pemerintahan DAP CINA sekarang.

Itu lar juga sebabnya, rata-rata Bangsa di Dunia ni ada mengunkapkan "Jika Melayu diberi kuasa mereka akan memerintah dgn baik dan sering mengamalkan toleransi" amat2 jauh bezanya dgn kepimpinan CINA/INDIA. Bukti2 juga amat banyak dimane bangsa lain yg dibawah pemerintahan/kepimpinan org Melayu, kaum lain tidak akan rasa kekok atau ditindas. Sebab itu jugalah Kaum CINA & INDIA senantiasa selesa untuk mengamalkan kerja hariannya terutama dalam mencari rezeki di Malaysia. Mereka menjadi kaya raya dibawah pemerintahan Kerajaan Melayu dan menjadi antara yang terkaya di DUNIA.

TETAPI, apa yang kita lihat di Pulau Pinang ia telah menjelaskan kepada kita betapa busuk dan jahat hati mereka dan bersikap cauvanist yg amat teruk. Jika umat Melayu & Islam masih tidak mau terima kenyataan ini, baik lar mati jer atau masuk jd kafir harbi dan sokongan mereka seperti mana PKR dan PAS!

Kapak menyeru semua Umat Melayu & Islam bangun dan bangkit memperbetulkan keadaan ini sebelum terlambat dan nasi dah menjadi bubur. Banyak cara yg boleh kita lakukan dan jalan terakhir adalah FISABILILLAH.

Sekian... ambil peringatan akan peristiwa kelmarin.

1 comment:

nurmisnan said...

salam
aku tiak berapa arif tetang hal politik
tapi aku berharap siapa yang terbaca artikel ini
bangunlah untuk membantu bangsa melayu yg di tindas..

kapak.. adukan masalah ini kepada Dr. M
mana taukan dia blh bantu..