Saturday, August 21, 2010

PERLAKUAN PAS MENGENAI KHUTBAH BOLEH DIKATOGERIKAN PAS DAJJAL AKHIR ZAMAN

BEGINI CARA PAS DALAM MEMUTAR BELIT DAN MENANGKIS BILA KANTOI. SEMUA UMAT MUSLIM & MELAYU NILAIKAN BETAPA AGAMA DIBUAT IKUT SUKA AKU OLEH PAS DURJANA – MUNGKIN INI ADALAH DAJJAL AKHIR ZAMAN. BILA ORANG YANG AGAMA TELAH MELACURKAN AGAMA UNTUK KEPENTINGAN PERIBADI & POLITIK. = PAS DAJJAL AKHIR ZAMAN=


Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang, Salleh Man menyifatkan isu khutbah yang menggunakan nama Lim Guan Eng menggantikan YDP Agong dan TYT sebagai 'sengaja dibesarkan oleh
UMNO'.

Katanya, isu ini sengaja diperbesarkan dan ia bukannya melibatkan perkara yang MEMBATALKAN SOLAT....

Semua pemimpin utama Pakatan Rakyat Pulau Pinang menafikan perkara tersebut dalam satu siasatan peringkat awal. Malah alasan yang diberikan ialah jemaah terkeliru dan tidak memahami Bahasa Arab. Sedangkan para saksi pula menyatakan khatib itu membaca doa DALAM BAHASA MELAYU.

Dilaporkan ENAM BUAH MASJID yang telah dinamakan, menggantikan YDP Agong dan TYT dengan nama Lim Guan Eng. Bagi sesetengah golongan yang rosak iman, perbuatan mendoakan Lim Guan Eng diberikan alasan sebagai memohon agar Ketua Menteri Pulau Pinang itu diberikan hidayah, iman dan Islam, sekalipun Tok Khatib tidak menyebutnya langsung. Bahkan adab mendoakan kafir pun, tunggang langgang sehingga perlu dibuat pada khutbah kedua Jumaat. (PUNYALAH HAPRAK IMAN PUAK-PUAK NIH)

Menariknya siasatan awal yang dilakukan oleh penguasa-penguasa beragama Islam Pulau Pinang terhadap kes ini hanya melibatkan teks khutbah, padahal kebanyakan khatib tidak lagi membaca teks khutbah kedua sebaliknya menghafalnya dan menuturkannya memandangkan teks khutbah kedua tidak banyak berubah. Penguasa-penguasa beragama Islam Pulau Pinang juga hanya bergantung kepada teks khutbah dan tidak cuba mendapatkan saksi yang mendengar sendiri doa yang diucapkan oleh khatib tersebut.

Paling menarik ialah, BELUM APA-APA LAGI telah dituduh fitnah. Maka seandainya berita ini terbukti benar, TERNYATA PEMIMPIN-PEMIMPIN YANG KELIHATAN BERAGAMA ISLAM DAN BERBANGSA MELAYU PULAU PINANG tetapi begitu melindungi si kafir Lim Guan Eng, wajarlah DIPERANGI KERANA MEREKA ADALAH MUNAFIK DALAM UMAT. DAN TARAF MUNAFIK, ADALAH LEBIH KEJI DAN HINA DARIPADA SI KAFIR!!!!

MAHA SUCI ALLAH TAALA YANG MENUNJUKKAN KEBENARAN MENGATASI KEBATILAN!!!!

KAPAK, mohon dan menyeru semua muslimin dan Umat Melayu agar dapat berfikir secara waras dan menilai akan perbuatan yg dilakukan oleh juak-juak PAS ini. Ia umpama "PARASIT" didalam ISLAM. Umat Islam & Melayu harus menolak perkara ini dan bersatu bagi menentang jenayah ideologi yg di lakukan oleh PAS semata untuk keuntungan mereka tanpa keberadaban dalam berAgama. Mungkin inilah "BALASAN ALLAH SWT" mahu perlihatkan kepada semua Muslimin & Umat Melayu bahawa Kemurkaaan Allah terhadap golongan yang suka memperlekeh, mencaci dan mengharamjadahkan seseorang Mufti yang bertaraf pewaris Nabi Muhammad SAW. Golongan dan juak2 inilah yang disebut DAJJAL akhi zaman.

No comments: