Sunday, August 8, 2010

Apa akan jadi jika DAP, MCA DAN Gerakan bersatu?

Apa akan jadi jika DAP, MCA DAN Gerakan bersatu?

Kapaktajam, ingin memberikan ruang seluas-luasnya kepada semua pembaca budiman terutamanya org2 Melayu Islam di Tanah Melayu nih, agar “terpegun/terkejut/terfikir” apa akan jadi pada Bangsa Melayu Islam jika Isu di atas betul2 berlaku? Org Melayu tolong baca coretan Mesin Taip buruk dibawah ini, ia membawa seribu pengertian yg WAJIB diambil perhatian yg serius. Oleh segenap lapisan Bangsa Melayu Islam.

Kita semua sudah amat maklum apa yg dilakukan oleh Bangsa Cina terutamanaya Gerakan/MCA pada PRU 12 yg lalu? Dimanakah Kesetiaan mrereka pada BN. Sudah jelas lagi bersuluh bahawa mereka hanya pandai mengugut minta itu dan ini, akhirnya bila diberikan segala yg diminta, UNDI mereka masih jauh menyimpang. Bangsa CINA amat kuat dgn kebangsaan mereka. Bangsa Melayu kena ingat dan waspada dgn mainan mereka, kerana jika terleka kuasa politik yg masih ada ditangan org Melayu akan lenyap dan lenyap lar Bangsa melayu & Islam di Tanah Melayu ini.

Kapaktajam minta si Mahfuz yg dungu dan tak sedar diri tu agar diam... jgn jadi bodoh sombong, kuat sgt kah PAS pada realitinya? Jgn nk tunjuk hero kampongan yg tak kemana tu? Kenapa Hang pulak nak berkokok, sedangkan Apabila Tan Sri Mufti Harussani yang begitu sinonim memperjuangkan AGAMA & Bangsa Melayu ANDA dan kumpulan PAS jahanam, menghentam, mencaci dan mengkafir serta memberikan panggilan sebegitu rupa. Apakah Si Lebai Kulup Mahfuz ni hebat sangat? Tolong sedar diri dan cermin diri dulu ANDA tu siapa? Apa taraf ANDA yang nk menjadi jaguh Umat Melayu & Islam. Jgn jual Agama dan guna Agama utk kepentingan politik ANDA. Malu lar pada Allah SWT yang yg ANDA buat selama ini. Nama pemimpin PAS tapi perangai yg suka mencaci dan mengherdik orang lebih teruk dari Cina harbi harami.

KAPAK minta Mahfuz diam dalam perkara penyatuan Melayu kerana ANDA langsung TIDAK LAYAK utk bercakap sedemikian. KAPAKTAJAM juga menyeru NGO2 MELAYU agar bangun dan bangkit serta kepalai penyatuan Melayu Islam ini, kerana NGO lebih telus dan TIADA agenda tersirat dan tersurat. NGO2 Melayu kuatkan barisan dan bersatu hati dari sekarang bersedia menghadapi segala kemungkinan dan bersiap sedia menggempur benteng lawan yang mengganggu gugat Ketuanan Melayu di Tanah Air tercinta. Tautkan Jalinan Permuafakatan NGO2 Melayu dari Perlis hingga ke Johor, mahupun Sabah & Serawak. Bangun dan gempur dan pastikan semua orang Melayu WAJIB mendaftar jadi pengundi pada PRU 13. Kita tidak boleh leka lagi, kerana kelekaan kita akan merana anak bini serta cucu cicit kita dikemuadian hari.

Ayuh bangun wahai Bangsaku Melayu dan perkuatkan Islam kerana di Tanah Melayu ini Kuat Melayu kuat lah Islamnya. Sekali lagi renungi Coretan Mesin Taip Buruk dibawah, ia membawa pengertian dan meminta agar Bangsa Melayu sedar dan buka mata hati serta berfikir. Semua itu tidak mustahil akan berlaku!!!.


08 August 2010 - [MESIN TAIP BURUK]

Apa akan jadi jika DAP, MCA & Gerakan bersatu?

Ada orang tanya aku apa akan jadi kepada orang Melayu jika pada PRU-13 nanti semua parti Cina iaitu DAP, MCA dan Gerakan di Semenanjung serta beberapa parti Cina di Sabah dan Sarawak bersatu membentuk satu pakatan ala Pakatan Rakyat?

Aku kata masa itu, orang Melayu bolehlah ucapkan selamat tinggal kepada Putrajaya dan beberapa negeri terutama di Pantai Barat dan Sabah dan perkara itu tidaklah mustahil sebenarnya jika dilihat trend sokongan kaum Cina terhadap parti-parti berteraskan kaum mereka terutama DAP pada PRU-12 dan beberapa pilihan raya kecil lalu.

Sekarang ini bayangan bahawa orang Cina boleh memerintah Malaysia sudah semakin jelas kelihatan sejak PRU-12 lalu apabila DAP menguasai Pulau Pinang dan Perak dengan bantuan PKR dan Pas yang diterajui orang Melayu. Jika mereka benar-benar mahu memerintah negara ini, mereka tidak perlu mengharapkan Anwar Ibrahim kerana dengan penyatuan DAP, MCA dan Gerakan, sudah cukup bagi mereka untuk memerintah Malaysia.

Aku percaya dengan membawa sentimen Malaysia akan diperintah oleh orang Cina melalui pakatan DAP-MCA-Gerakan, maka sudah pasti para pengundi dari kaum tersebut akan memberi undi habis-habisan kepada ketiga-tiga parti terbesar mewakili kaum tersebut. Jika sentimen ini dibawa di dalam kempen ketiga-tiga parti terbabit, aku percaya pakatan tiga parti Cina ini boleh "memerintah" Malaysia, kalau tidak pada PRU-13, mungkin selepas itu.

Ditambah pula sokongan oleh orang-orang Melayu yang begitu benci terhadap UMNO baik dari Pas, PKR atau orang UMNO sendiri, maka lebih mudahlah untuk pakatan DAP-MCA-Gerakan menguasai Putrajaya, mengekalkan kekuasaan mereka di Pulau Pinang, merampas kembali Perak, mengetuai pemerintahan di Selangor, Negeri Sembilan, Wilayah Persekutuan (KL) dan Sabah serta mengurangkan sebahagian besar majoriti kerusi DUN di Johor, Melaka dan Sarawak.

Itu belum lagi dihitung sokongan oleh kaum India serta lain-lain bangsa dari Sabah dan Sarawak. Harus diingat walaupun komposisi kaum di Malaysia, Melayu masih bertahan sebagai kaum majoriti dengan 60 peratus manakala bukan Melayu (Cina, India dan lain-lain) 40 peratus, tetapi dengan Melayu sudah terbahagi kepada pelbagai puak mengikut parti, maka sudah pasti peratus Melayu berkurangan berbanding kaum lain.

Jika ini berlaku, orang Melayu terutama UMNO dan Pas yang sehingga kini begitu liat untuk bersatu walaupun untuk mempertahankan hak Melayu dan agama Islam, hanya akan menggigit jari dan ketika itu tidak berguna untuk semua menangisinya lagi kerana semuanya sudah menjadi bubur!

BERWASPADALAH WAHAI BANGSAKU MELAYU ISLAM.

2 comments:

nurmisnan said...

salam
indeed..

Nazrin Zakaria said...

Apakah kita perlu buat eksperimen dahulu supaya org cina diberi kuasa memerintah Malaysia selepas PRU ke-13? Apakah yg terjadi pada org melayu pada ketika itu?