Thursday, October 28, 2010

PAKATAN SULIT DAP - PKR. APA JADI DGN PAS? MASIH LUPA DIRI? TERKINI DARI GALAS

KAPAK, telah beulang kali menyatakan tentang perihal muslihat DAP yang sedang giat merekrut Bangsa Melayu untuk diketengahkan dan dijadikan "BONEKA PEMERINTAHAN" disesebuah Negeri yang Undang2 Tubuh Negerinya yg mewajibkan Melayu dan Islam yang menjadi syarat untuk menjadi Menteri Besar.

MEREKA AKAN BERBUAT APA SAJA DEMI MENCAPAI CITA-CITA MEREKA - ITULAH SEBABNYA MEREKA JUGA SELALU BERKATA - APA SUSAH, ORANG MELAYU BOLEH DIBELI DGN DUIT..... INIKAH NILAI DAN MARUAH MELAYU. SO, MELAYU2 YANG DI DALAM DAP, PKR & PAS JANGAN JADI DUNGU!!!!!!

Hingga ke saat ini jika Bangsa Melayu masih leka dan bercakaran, jangan menyesal dikemudian hari apabila kuasa yang ada telah beralih tangan dan sampai kiamatpun ia tidak mungkin akan diperolehi kembali. Ingat lar Bangsa Melayu terutamanya Bangsa Melayu yang berada didalam PAS & PKR dan juga didalam DAP, jangan sesekali ANDA jadi pengkhianat Bangsa. Jika ini terus berlaku, tunggu dan lihat akan ada pejuang2 Melayu yg akan menghancurkan ANDA. Ingat pesanan dan sumpah keramat "Hang Tuah" TAK KAN MELAYU HILANG DI DUNIA - DUNIA TANAH MELAYU.

Jangan menjadi Bangsa Melayu yang BODOH dan mengikut saja FATWA2 yang dikeluarkan oleh HJ HADI yang menghalalkan perbuatan untuk menjatuhkan kerajaan Melayu yg ada sekarang dengan bantuan KAFIRUN CINA. Orang Melayu seluruh Malaysia sila buka mata dan tanya diri ANDA, apa akan jadi pada Bangsaku jika ini benar2 berlaku.

FIKIR-FIKIR lar wahai Bangsa Melayu Islam.... agar ANDA semua tidak menjadi penyesalan dikemudian hari.

AMAT-AMATILAH KENYATAAN DARI PEGUAM ZULKIFLI NORDIN yang KAPAK rasa memang ada kebenarannya. Berfikirlah sebelum terlambat.

[LIHAT TULISAN PENUH ZULKIFLI NORDIN DIBAWAH INI]

Thursday, 28 October 2010
Ada pakatan sulit antara DAP dan PKR, pastikan penguasaan Cina: Zulkifli Noordin

Ucapan Zulkifli Noordin di dewan rakyat hari ini sungguh mengemparkan kerana menurutnya DAP dan PKR mempunyai perjanjian sulit untuk mempastikan penguasaan cina sekiranya Pakatan Rakyat berjaya merampas Putrajaya. Menurut Zul- PAS sendiripun tidak mengetahui pakatan sulit itu.

Menuurut Zul lagi, jika PR memerintah, ahli DAP yang berbangsa Melayu akan dicalonkan di Negeri Sembilan dan Perak, jika menang, maka mereka dilantik sebagai menteri besar. Tujuannya adalah untuk menjamin penguasaan kaum cina. Selain itu, Pulau Pinang juga akan diberikan status otonomi seperti Singapura, demi menjamin kuasa kaum cina.

No comments: