Saturday, March 31, 2012

MARI KITA CARI APAKAH JANJI KITA PADA ALLAH - ALAM ROH DI LUH MAHFUZ

Salam hujung minggu kepada sekelian pembaca blog yang budiman.

Didalam kita menikmati keindahan alam fana ini, kita juga wajar bersyukur dengan nikmat keAmanan yang diberikan oleh Allah SWT. Dari manakah "KEAMANAN" ini datang? Adakah ia hadir secara tiba-tiba atau mengikut nature Alam. Sebagai Umat Islam, saya yakin bahawa setiap Agama itu menyuruh umatnya untuk membuat kebaikan, agar kehidupan masyarakat menjadi aman damai dan ceria.

Dua (2) artikel saya sebelum ini juga menyentuh akan keamanan dan kedaiman hidup. KeAmanan dan Kedaiman ini bukan boleh datang dengan sendirinya , ia perlu diadun oleh semua ahli masyarakat disesuatu tempat dan perasaan "Ukhwah & Kasih-sayang" amat digarap untuk mendapatkan "KeAmanan Yg Hakiki".

Namun, masih terdapat segelintir manusia durjana yang suka mengadu-domba, suka memfitnah, berbohong dan yang lebih teruk dan zalim, sanggup menjadi "Petualang Negara" demi memperoleh "Kuasa dan Wang Ringgit". Tidak keterlaluan, jika saya menyatakan didalam dua artikel saya sebelum ini, bahawa "Pengkhianat Tegar" terhadap Kesejahteraan Negara adalah Ketua Pembangkang di Parlimen serta rakan2 sekutu yang sewaktu dengannya. Mereka menggunakan atas "Nama Demokrasi" untuk menghalalkan cara akan "Dakyah Regime Change" seperti yang mereka lakukan di Negara2 Islam lain di Semenanjung Tanah Arab dan juga di Negara-Negara Islam, Utara Benua Afrika.

Penggunaan alasan "Demokrasi Untuk Semua" inilah yang menghalalkan cara mereka untuk menakluki atau mengkucarkacirkan sesuatu Negara. Malaysia tidak terlepas dari gejala ini. Mari kita lihat segala macam Agenda Perosak yang sedang mereka lakukan seperti:-

A-  Bersih 1, Bersih 2 dan sekarang Bersih 3.
B-  Demontrasi Jalanan Pelajar Universiti - Ttg AUKU, PTPTN
C-  Perarakan Sokong Anwar Kes Liwat.
D-  Melebelkan Jabatan Kehakiamn, Polis dan Tentera Malaysia Perasuah
E-  Melebelkan Kakitangan Awam Malaysia Perasuah dan Pemalas [90% staff awam adalah Melayu]
F-  Suruhanjaya Pilihan Raya tidak adil dan penipu, dan sebaginya.

Semua tindakan2 di atas adalah untuk mengabui mata rakyat agar menjadi benci kepada Kerajaan dan meminta rakyat bangun untuk menjatuhkannya seperti mana yg berlaku di Iraq, Libya, Sudan, Algeria, Negiria dan seterusnya Syria dan juga tidak terkecuali Malaysia.

Jika kita amati siapakah DALANG di atas KECELARUAN, KEKECOHAN DAN ANTI-KERAJAAN INI? Ia adalah pihak Nasrani dan Yahudi - Jelas dalam Al-Quran telah dinyatakan siapakah mereka itu. TAPI, sayangnya Makhluk yg mengaku Islam dan kekadang digelar "Pak Sheikh" tapi gemar AL_BUNTUTI, adalah menjadi rakan IBLIS Tegar Nasrani & Yahudi ini. Dek kerana Gila Kuasa dan Wang Ringgit sanggup menongkah langit dan kercayaan/Iktiqoknya.

Ditambah sedih dan hiba pulak ia dibantu oleh satu PARTI yang berperinsipkan ISLAM iaitu Parti PAS telah bersekongkol dengan Makhluk Perosak ini. Sejak PARTI PAS dirasuki oleh kumpulan Anwarinas ini, PAS sudah menjadi PARTI Yahudi yg lebih dari YAHUDI.... Ia jelas, kerana berbagai fatwa dikeluarkan oleh Mursyidul Amnya yang kebanyakannya berfatwa IKUT SUKA AKU, Dia buat betul orang lain buat haram atau kafir. Inilah jenis manusia bersifat lebih binatang dari binatang.

Kenapa kumpulan2 ini berani bertindak sedemikian? Contohnya Si Dogol Nizar Jamaluddin yang sanggup membuat fitnah berbagai rupa serta membabitkan Pasukan Keselamatan Negara. Cubalah kita Rakyat Malaysia yg cintakan kedamaian ini berfikir secara waras... Kenapakah kumpulan ini berani bertindak sedemikian tanpa rasa malu dan patuh pada Undang-Undang Negara?

Jawapan Cupumas inilah adalah KERANA,

ADA FAKTOR KUASA KETIGA YANG SEDANG MEMERHATI DAN MEMBERIKAN SEGALA BENTUK BANTUAN KEWANGAN DAN MATERIAL UNTUK MENJATUHKAN KERAJAAN YANG ADA DENGAN MENHASUT DAN MENGKUCAR-KACIRKAN RAKYAT. MEREKA TIDAK PERLU MASUK BERSENJATA TETAPI WANG RINGGIT DIGUNAKAN UNTUK MEMBUATKAN RAKYAT BERPECAH DAN BERKELAHI. DENGAN CARA INI MEREKA AKAN PECAH DAN PERINTAH DAN MENYOKONG KEPADA KUMPULAN YANG BOLEH DICUCUK HIDUNGNYA.

Ingat, Wahai Umat Melayu dan Islam, sedarlah sebelum ia terlambat dan nasi sudah menjadi bubur. Apa yang penting sekarang, marilah kita kembali berpadu dan bersatu hati demi AGAMA ALLAH tercinta ini. Kita semua wajar sayangkan "TANAH JAWI" ini dan memohon kepada Allah agar menghantarkan tentera2 yg TIDAK Kelihatan- WALI2 ALLAH untuk sama-sama menjadi Kemerdekaan Tanah Jawi dari anasir pengkhianat Negara. 

Saya yakin akan datang Panji2 Allah untuk membantu dan  menurunkan BALA yang dahsyat di Amerika dan Negara2 Nasrani serta Yahudi di atas perbuatan mengadu-domba dan mengkucar-kacirkan kehidupan manusia di bumi Allah ini. Kita juga wajar berdoa agar pengkhianat Negara juga akan menerima balasan dan kutukan Allah. 


Marilah kita renungkan kembali ayat ini :-

"APAKAH JANJI KITA [ROH KITA] KEPADA ALLAH SEWAKTU DI LUH MAHFUZ?"


Jika setiap Manusia yang beriman itu Ingat dan belajar serta mencari apakah Janji2 itu, nescaya Dunia ini akan aman dari segala Kekufuran Nikmat Allah selama ini. Marilah kita sama-sama cari, Apakah janji2 itu?


Wallahuaklam.


No comments: