Friday, March 9, 2012

AS sedia bom serang Iran - Inilah Dasar dan Amalan Amerika serta Yahudi Israel terhadap Negera2 Islam Yg Tidak Sehaluan. Malaysia Tidak terkecuali!!!


Secara peribadi Kapak amat marah bila membaca akhbar mengenai tajuk di bawah yg dikepilkan.

2. Sudah terang lagi bersuluh dan nyatalah dalam Ayat2 AL-QURAN serta Hadith Shahih yang menyatakan bahawa "Kaum Yahudi dan Nasrani tidak akan redho terhadap Kaum/Negara Islam". Jd, memang kelaziman dari dulu hinggalah sekarang bahawa Yahudi dan Nasrani laknatullah ini, tidak akan senang hati jika ada Negara Islam yang moden dan kuat serta dapat menandingi dan boleh mengalahkan mereka. Contoh2nya adalah seperti Negara Islan Iraq, Libya, Mesir, Sudan,Nigeria dan juga yg terbaru adalah Syria dan juga Iran.

3. Yahudi dan Nasrani ini akan cuba mencari jalan mudah agar kemasukannya serta mengacau pentadbiran Islam dinegera2 Islam berkenaan ini dapat di "Legalkan" dihalalkan melalui, Pertubuhan Bangsa2 Bersatu, NATO,serta juga Kesatuan Ekonomi Eropah.

4. Sampai bilakah Negara-Negara Islam sekutu "Laknatullah", spt Arab Saudi, Kuwait, Qator, United Arab Emirates serta Oman dapat menjauhkan diri dari Mereka [ Yahudi & Ameriak ]dan kembali bertaut dan bersatu dalam "Dunia Islam" bagi menghancurkan Yahudi dan Nasrani, dibawah satu panji2 Islam dan kalimah "LAILAHAILLALLAH". Jika ini tidak dilakukan sekarang, Negara2 Islam akan sedikit-demi-sedikit akan pupus dan hancur.

5. Ingat,Yahudi dan Nasrani TIDAK SESEKALI REDHO untuk melihat ada Negara2 Islam yang kuat dan boleh berdikari seperti di Malaysia. Mereka sentiasa mencari jalan untuk menghalalkan cara bagi menakluki Malaysia bukan secara ketenteraan TAPI secara taklukan minda, ekonomi, sosial dan budaya serta aktiviti pemurtadan. Kita dapat lihat dengan jelas bahawa penaklukan itu sedang berjalan sekarang dan secara terang-terangan dan mereka juga memberikan sokongan dan bantuan melalui NGO-NGO Kristian yg ditubuhkan di sini. Buktinya, apa yang sedang dan akan dilakukan oleh Datuk Ambiga, bekas Presiden Majlis Peguam Malaysia. Akhirnya, mereka akan memastikan bahawa sesuatu aktivitinya itu nanti akan dapat menghalalkan cara untuk Yahudi dan Nasrani yg dipelopori Amerika Laknatullah ini dapat memasuki Malaysia seperti mana yang sedang berlaku di Syria dan Iran akhir2 ini, dengan mengumpan dan memberi bantuan kepada Kumpulan yang seteru/pemberontak dgn Kerajaan yang ada Pimpinan President Bashar al-Assad's.Bila rakyat bergolak dan Negara kucar-kacir maka dengan mudahlah proses operasi ketenteraan mereka dibawa masuk atas misi keamanan dan melindungi rakyat temapatan. Inilah satu helah yg licik dan menjijikkan!

6. Di Malaysia, Kuncu Yahudi Laknatullah ini adalah Anwar Ibrahim, orang yg mengangkat sendirinya sebagai Penasihat/Presiden Parti Keadilan Rakyat serta juga Parti Islam Malaysia [PAS]yang sedang dalam Proses untuk memasukkan Datuk Ambiga menjadi Org No. 2 tertinggi dlm Organisasi Pas seperti yg di sarankan oleh Anwar kpd Kepimpinan Tertinggi Pas. Selain itu, secara terang-terangan Anwar mahu menjaga "keselamatan Israel" adalah bukti jelas bahawa siapa die sebenarnya.

Moralnya disini, KAPAK mengajak Rakyat Malaysia amnya dan khususnya kepada Umat Islam Malaysia agar bersatu hati dgn segera "DEMI KEUTUHAN INSTITUSI KERAJAAN DAN PENTADBIRAN" sedia ada yg telah jelas dan terbukti akan kecemerlangan dan kejayaannya memimpin Malaysia selama lebih 54 tahun. Kapak percaya bahawa ini TIDAK DAPAT DINAFIKAN oleh sesiapan, melainkan mereka yang "buta hati,Dungu, Bebal dan terlampau kuat hasad dengkinya terhadap kejayaan dan kecemerlangan Kerajaan sedia ada - Barisan Nasional.

Sekali lagi KAPAK mengesyorkan,Wahai Umat Islam Malaysia, bersatulah DEMI ISLAM dan Kecemerlangan pemerintannya. Elakkan dari membuat huru-hara dan menghancurkan Organisasi dan sistem pentadbirannya yg dianggap terbaik buat masa ini. Sistem ini masih perlu dan boleh diperbaiki.Transformasi terhadap Kepimpinan UMNO dan Parti pemerintah juga sedang berlaku dan Ciri-ciri Kepimpinan juga akan diadili dan disokong oleh rakyat, kerana Rakyat mahu Generasi Kepimpinan akan datang adalah calon2 yg punyai sifat kepimpinan ISLAMIK yang 'WINNABLE,WORKABLE DAN JUGA THINKABLE. Ia menjurus kepada sifat dan sikap pemimpin yg tidak akan mendahulukan dirinya dan Ilmuan Islam juga menjadi corak kehidupan mereka yg baik dan waras.

Oleh itu, Mari sama-sama kita JAGAI Negara bertuah Malaysia ini, agar sentiasa Aman, Damai dan Berhemah.

Nota: Laporan Akhbar.

AS sedia bom serang Iran

WASHINGTON 9 Mac - Sebuah bom seberat 13.6 tan yang direka untuk menembusi konkrit setebal 65 meter sebelum meletup ialah 'senjata hebat' yang boleh digunakan oleh tentera Amerika Syarikat (AS) jika pertempuran meletus dengan Iran berhubung program nuklearnya.

Timbalan ketua staf bagi operasi tentera udara AS, Leftenan Jeneral Herbert Carlisle semalam berkata, bom raksasa tersebut yang baru diterima oleh tentera AS tahun lepas adalah sebahagian senjata yang boleh digunakan oleh tentera AS ke atas negara-negara seperti Iran yang mempunyai beberapa loji nuklearnya di bawah tanah.

"Bom penembus raksasa itu ialah senjata hebat yang terus kita pertingkatkan bagi menjadikannya lebih hebat.

"Ia sebahagian daripada senjata kita dan berpotensi kita gunakan dalam senario seperti itu," kata Carlisle pada satu persidangan mengenai program pertahanan AS.

No comments: