Saturday, April 28, 2012

APAKAH JANJI MANUSIA [DI ALAM ROH ] KEPADA ALLAH SEWAKTU DI LOH MAHFUZ?


Salam Hujung Minggu kepada sekalian pembaca blog yg budiman.
 [ BISMILLAH23 ]
 
Didalam kita menikmati keindahan alam fana ini, kita juga wajar bersyukur dgn nikmat keAmanan yang Allah SWT berikan selama ini. Agak2 darimanakah “KEAMANAN’ ini datang? Adakah ia hadir secara tiba-tiba atau mengikut nature Alam?. Sebagai Umat Islam, saya yakin bahawa setiap Agama itu menyuruh umatnya untuk berbuat baik, agar kehidupan masyarakat menjadi aman damai serta ceria.   

Dua (2) artikel saya sebelum ini juga menyentuh akan keamanan serta kedaiman hidup. KeAmanan dan kedamaian ini bukan boleh datang dgn sendirinya. Ia perlu diadun oleh semua ahli masyarakat disesuatu tempat dan perasaan “Ukhwah & Kasih Sayang” amat digarap untuk mendapatkan KeAmanan Yg Hakiki”.

Namun, masih terdapat segelintir manusia durjana yang suka mengadu-domba, suka memfitnah, berbohong dan yang lebih teruk dan zalim, sanggup menjadi “Petualang Negara” demi untuk memperole”Kuasa dan Wang Ringgit”. Tidak keterlaluan, jika saya menyatakan didalam dua artikel sebelum ini, bahawa “Pengkhianat Tegar” terhadap kesejanteraan Negara adalah “Ketua Pembangkang di Perlimen Malaysia” serta rakan2 yang sewaktu dengannya.Mereka menggunakan atas name “Demokrasi” untuk menghalalkan cara akan “Dakyah Regime Change” seperti mana yg berlaku di Semenanjung Tanah Arab   dan juga di Negara-Negara Islam, Utara Benua Afrika dan terkini di Kepulauan Nusantara Melayu.

 [ AQIDAH ]

Penggunaan alasan “Demokrasi Untuk Semua” inilah wadah mereka untuk menghalalkan cara untuk menakluki atau mengkucar-kacirkan sesuatu Negara dengan tidak perlu menggunakan kekuatan Ketenteraan mereka. Mereka melakukan dasar pecah dan perintah dgn mengkambing hitamkan warga negara itu sendiri. Perpecahan itulah yg akan memporak-perandakan keAmanan dan keceriaan Tanah Aior selama ini.  Malaysia juga tidak terlepas dari gejala ini, segala ada makhluk perosak atau Dajjal yang lahir dari kalangan bangsanya sendiri, seperti Anwar Al Juburi Wal-Buntuti…. Inilah Dajjal akhir zaman…!

Mari kita lihat segala agenda yang memerosakkan ke Amanan negara:-

A-   Bersih 1, Bersih 2 dan skrg Bersih 3
B-   Demontrasi Jalanan Pelajar2 Universiti – Ttg AUKU dan PTPTN
C-  Perararakan Sokong Anwar Kes Liwat
D- Melebelkan Jabatan Kehakiman, Kepolisian dan Ketenteraan Zalim
      & Perasuah.
E-  Melebelkan kakitangan awam Malaysia perasuah dan pemalas [90% staff adalah bumiputra]
F-      Suruhanjaya Pilihan Raya tidak adil dan penipu dan sebagainya.

Semua tindakan2 di atas adalah semata2 untuk mengabui mata rakyat agar membenci pada Kerajaan Islam yang ada serta meminta rakyat bangun untuk menjatuhkannya seperti yg berlaku di Iraq, Libya, Sudan , Algeria, Nigeria dan seterusnya Syria dan tidak terkecuali Malaysia, yang mmg di cemburui oleh Yahudi dan rakan baiknya Singapura di rantau ini.

[ ILMU MENGENAL DIRI ] 

 

Jika kita amati siapakah DALANG di atas KECELARUAN, KEKECOHAN DAN ANTI-KERAJAAN ini? Jawapanya adalah Nasrani, Yahudi serta Kuncu2nya. – Maka, jelas lar apa yg telah dinyatakan didalam AL-QURAN, cuma Umat Islamnya sahaja yg baghal yg merelakan diperbodohkan dan dikambing hitamkan. Siapakah golongan ini? Beliau adalah org yg di gelar “PAK SHIEKH” tapi gemar meliwat dan menyundal tidak kira Melayu, Cina, Thailand, Mat Salleh, namun yg lebih teruk Bini Orang pun ditibai….. Golongan inilah rakan2 IBLIS TEGAR NASRANI & YAHUDI ini. Dek kerana gila Kuasa dan Wang Ringgit sanggup menongkah langit dan menyanggak Iktiqoknya.

Ditambah sedih dan hiba pulak ia dibantu oleh satu PARTI yang berperinsipkan ISLAM iaitu PARTI PAS telah bersekongkol dgn Makhluk Perosak ini. Sejak PARTI PAS dirasuki golongan Anwarinas ini, PAS sudah menjadi PARTI YAHUDI yg lebih YAHUDI…. Ia jelas, kerana berbagai fatwa dikeluarkan oleh Mursyidul Amnya yang kebanyakannya berfatwa Ikut Suka Aku. Apa yg mrk buat betul dan org lain buat Haram dan Kafir… Inilah jelas manusia bersifat lebih binatang dari binatang….

Kenapa kumpulan2 ini berani sedemikian? Contohnya si Dogol Nizar Jamaludin yg sanggup membuat fitnah yg membabitkan Pasukan keselamatn Negara. Perbuatan beliau amat serius dan KDN wajar mengambil tindakan segera. Cubalak kita Rakyat Malaysia yg cintakan kedamaian ini berfikir secara waras…. Kenapakah kumpulan ini berani bertindak sedemikian tanpa rasa malu dan patuh pada undang2 Negara.?

JAWAPAN CUPUMAS INI ADALAH KERANA:-

“ADA FAKTOR KUASA KETIGA YANG SEDANG MEMERHATI DAN MENYOKONG DGN MEMBERIKAN SEGALA BENTUK BANTUAN KEWANGAN DAN MATERIAL SERTA CORAK DEMONSTRASI, DEMI MENGGUGAK DAN MENJATUHKAN KERAJAAN DGN MENGHASUT DAN MENGKUCAR-KACIRKAN RAKYAT. MEREKA DIBERI INPUT NEGATIVE DGN HASUTAN MEMBENCI DGN MEMECAHBELAHKAN MASYARAKAT DGN HARAPAN RAKYAT BANGUN MENENTANG DAN MENJATUHKANNYA DAN DITUKAR DGN KUMPULAN YANG BOLEH DICUCUK HIDUNGNYA DAN MENGIKUT TELUNJUK KAFIR LAKNATULLAH ITU”.

Ingat, Wahai Umat Melayu dan Islam, sedarlah sebelum ia terlambat. Apa yg penting sekarang, marilah kita kembali berpadu dan bersatu hati demi AGAMA ALLAH tercinta ini. Kita semua wajar sayangkan “TANAH JAWI” ini dan memohon kepada Allah agar menghantar tentera2 yg tidak kelihatan- WALI2 ALLAH untuk sama-sama menjaga Kemerdekaan Tanah Jawi ini dari anansir pengkhianat Negara.

Saya yakin akan datang PANJI2 ALLAH untuk membantu dan menurunkan BALA yang dahsyat di AMERIKA KEPALA KPD NASRANI DAN YAHUDI di atas perbuatan mereka selama ini terhadap Negara2 Islam yang sentiasa diadu-domba dan mengkucar-kacirkan kehidupan mereka, lantas mengambil kesempatan terhadap hasil mahsyul yang ada di Negara2 Islam ini.
 [ KUNCI PERBENDAHARAAN & REZKI ]
 
Untuk itu, marilah kita renungkan kembali akan ayat/tajuk diatas :-

“SEBAGAI MANUSIA, APAKAH JANJI MANUSIA [ALAM ROH] KEPADA ALLAH SEWAKTU DI LOH MAHFUZ?”

Jika setiap manusia yang beriman itu ingat dan belajar mencari apakah janji2 itu, nescaya Dunia ini akan aman dari segala Kekufuran Nikmat Allah selama ini.

Wallahuaklam.

No comments: