Wednesday, April 25, 2012

MALAYSIA NEGARA ISLAM PALING AMAN, NAMUN BIBIT KEHANCURAN SUDAH DINYALAKAN.... KDN BISU ATAU BERI LALUAN?


Pembaca blogs yang budiman. Gunakan minda kita yang waras bila berdiskusi di alam siber/maya. Tindak tanduk kita jaga berperanan di dalam membakar semangat juang, namun biarlah semangat juang ini bersifat waras dan berealiti sebenar serta menjamin ketenteraman Negara.

Sebagai Rakyat Malaysia yang telah menikmati kehidupan yang ceria dan aman selama lebih 50 tahun ni, adakah kita tergamak untuk melihat Negara ini berada di dalam keadaan kucar-kacir sebagimana Negara Islam lain di Timur Tengah yg di tunggangi oleh satu Sistem Doktrin "Regime Change" yg di berpaksikan oleh Nasrani serta Yahudi yg berpengkalan di Amerika? Selain itu juga, adakah kita berbangga jika kita dinyatakan bahawa pembawa tegar doktrin "Regime Change" adalah seorang Rakyat Malaysia yang bernama Anwar Ibrahim Al Juburi...!

Fokus utama "Regime Change" ini adalah menghancurkan mana2 Negara Islam di seluruh Dunia yang tidak mahu mengikut telunjuk Yahudi dan Amerika.  Maka, inilah yang berlaku di Iraq, Libya, Sudan, dan Syria mangsa terkini..... Yahudi, tidak rela sama sekali ada Negara Islam yang kuat dan tidak mengikut telunjuk mereka. Maka digunakan lah seorang makhluk Islam yang boleh dibeli dgn duit untuk menumbangkan Kerajaan Islam di rantau Tanah Arab serta lain2 pelusuk dunia termasuk di Malaysia. Bibit2 kucar-kacir dan kehancuran ini di tanamkan di minda masyarakat agar membenci Kerajaan yang ada, dgn menggambarkan segala keburukan yang telah Kerajaan buat dan zalim terhadap rakyat. Mereka akan membuatkan gambaran bahawa Kerajaa Malaysia sekarang ini adalah perasuah dan tidak amanah sama sekali, dan yang paling zalim.



Oleh itu, rakyat wajar membuka minda seluas-luasnya dan lihat disekeliling kita adakah apa yang digembar-gemburkan itu benar dan nyata? Betulkan Kerajaan yang ada sekarang ini zalim? Brapakah jumlah rakyat Malaysia yang kebuluran dan tidak punyai rumah/tempat tinggal serta tiada bantuan langsung yang dihulurkan. Rakyat juga di minta untuk membuat perbandingan itu dengan apa yang Kerajaan sekarang buat setiap hari. Dimana Perdana Menteri serta Timbalannya juga Menteri2nya ? bukankah mereka sentiasa bersama-sama mendekati dan menyusuri kehidupan serta mendengar rintihan dan denyut nadi rakyat?
Saban hari kita dengar bahawa Kerajaan sentiasa mengeluarkan wang untuk pembangunan dan keselesaan rakyat dan ia memang terbukti benar.......


[Pembaca juga di saran utk melihat dan menganalisa kesimbungan Kepimpinan PAS dlm Menegakkan Islam dlm Doktrin Partinya, Namun Kepimpinan PAS terkini telah melacurkan demi Puak Anwarinas - Anwar Ibrahim Al Juburi. ISLAM di Parti PAS ibarat telur di Hujung Tanduk, amat2 Mengecewakan]

Natijahnya sekarang, rakyat Malaysia, wajar bersikap waras dan menganalisa akan segala fitnah durjana yang dilemparkan oleh petualang Negara seperti yang didalam vedio di atas bersama Generalnya yang bernama Anwar Ibrahim Al Juburi Wal Buntuti.

Wallahuaklam.


No comments: