Saturday, June 26, 2010

BERHEMAH BILA MENULIS DAN INGAT DOSA

Tahniah, Tahniah para bloggers semua tugas kau orang hebat dan dapat nombor satu sebagai pemecahbelah orang2 Melayu.

Lagi teruk dari Pemimpin politik kerana dapat upah yg lumayan dek kerja memfitnah demi survival "tauke yg membayar".So, jika itu natijahnya jangan lagi tulis suruh Melayu bersatu, sbb perangai "ular" mcm ni bukan boleh membentuk satu masyarakat yang bersatu dan dinamik, malah menghancur ranapkan Bangsa Melayu itu sendiri.

" SATU SAHAJA SAYA NAK INGATKAN, DEMI ALLAH DAN RASUL SESIAPA PENULIS BLOG YANG MENGAMBIL UPAH DEMI KEPENTINGAN DIRINYA DAN KERJANYA ITU MENGHANCURKAN BANGSA MELAYU, TUNGGULAH AKAN AZAB ALLAH YANG MENGERIKAN DAN AMAT PEDIH UMPAMA IBARAT TUBUH ANDA BANGKAI BERNYAWA" - didunia ini ANDA akan terima azabnya.Percayalah itu janji ALLAH.

Jika tak mau perkara itu berlaku kepada ANDA semua, elakkan kerja keji itu Bukan hanya Penulis TETAPI juga "TAUKE" nye sekali. Ingat Bangsa Melayu Keramat jgn dipermainkan sesuka hati dan jgn pula nak menonjol diri dgn memijak yg lain. Ingat putaran roda ANDA bukan sentiasa diatas.

Para Bloggers yang budiman dan ada maruah diri berdisiplanlah "Takutkan ALLAH" perbuatan ANDA sentiasa dihisab oleh malaikat dikiri dan kanan ANDA.

Ingat Pepatah ini,

"TERLAJAK PERAHU BOLEH DIUNDURKAN TETAPI BILA TERLAJAK KATA SEPERTI FITNAH-MEMFITNAH TERIMALAH AZABNYA" -

Wassalam.

1 comment:

nurmisnan said...

salam

orang melayu suka bertelagah sesama bangsa
lagi2 bila cerita pasal politik.. masa tu le saling menyalahkan antara satu dgn lain

perkara yang selalu terjadi pula bila kaum wanita menindas sesama kaum.. pasal benda remeh temeh...

kaum lelaki bila sudah mula bertelagah, masing2 tunjuk diri kuat dan tegakkan benang yg basah...

susah2.. sampai bila nak aman.. tak pernah ke terfikir utk bersatu supaya melayu naik balik lebih dari 60%.. mustahil...