Tuesday, July 12, 2011

TANGGUNGJAWAB SEMUA BANGSA MELAYU ISLAM UNTUK MEMPERBETULKAN KEADAAN INI SEBELUM SEMAKIN PARAH.

Nama budak ni : MOHAMAD FARIZAL BIN ISMAIL
No. KPT : 830505-10-5733
Tarikh Lahir : 05 May 1983
Umur : baru 28 tahun
Asal : Selangor dari Taman Kandis Permai
Pendidikan : Bekas pelajar UMT dan graduate pada tahun 2007
Jurusan : DIPLOMA PERIKANAN.
Keputusan : Kepujian KELAS KETIGA


Hahahahaha ...... budak 'LOW CLASS' @ bodoh rupanya yang nak bunuh Sultan, Raja dan Najib .............

Terima kasih kepada pembaca blog AS yang telah memberi maklumat berkenaan Pelajar UMT tersebut.

Selain menghina dengan teruk raja/sultan, si Farizal ini turut mengeluarkan komen yang menghina serta mengancam PM Malaysia, dibaris ke-6 komen di atas berikut komen yang ditulis :

"Bunuh Najib Razak anjing..yeahh :)"

Apa pun tahniah buat Anuwar, Hj. Hadi, dan N. Aziz kerana berjaya melahirkan Melayu Islam seperti ini, Anda semua memang hebat !!! Inilah mentaliti pelajar yang diasuh mindanya untuk membenci kerajaan hingga ke tahap ini. Memang malang ibu bapa yang dapat anak sebegini.

AS paparkan biodata ringkas Farizal ini bertujuan untuk menyedarkan student-student U lain yang tak sedar diri dan tak kenal erti bersyukur agar tidak lagi berani biadap sebgitu rupa!

Jangan cuba lagi keluarkan kenyataa-kenyataan menghiris sebegini! Kemajuan internet yang kerajaan bawa bukan untuk disalahgunakan seperti ini!

http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/271187_228157683882845_100000658447784_763643_7173919_s.jpg

NOTA KAKI:-

Para pembaca yang waras dan budiman, apa yang kita dapat dari tindakan dan perbuatan kurang ajar oleh seorang anak muda yg masih mentah dan baru keluar dari kolej yang mendapat pembiayaan sepenuhnya oleh Kerajaan. Dimanakah nilai seorang insan Melayu Islam yang langsung tidak mengenal erti terima kasih dan mengapa dan bagaimana ia menjadi dan bertindak sedemikian. Adakah salah ibu yang mengandungkannya atau perbuatan tidak bertanggung jawab segelintir manusia yang rakus akan kuasa dan menggunakan anak2 muda agar membenci kerajaan? Adakah Parti PAS memberi tunjuk ajar sedemikian?

Semua Bangsa Melayu Islam WAJAR UNTUK bersatu hati didalam memperbetulkan keadaan ini agar tidak menjadi semakin parah!. Ini adalah tanggungjawab kita semua, ibarat cubit peha kiri peha kanan juga rasa sakit. Kita perlu dan wajar sayangi anak bangsa kita kerana mereka adalah pewaris kita. Balik kepangkal jalan jika kita tersesat dan jangan lupa bangsa Melayu adalah PEMAAF.... CARIK-CARIK BULU AYAM AKHIRNYA BERCANTUM JUA atau BIDOK BERLALU KIAMBANG BERTAUT SEMULA.

No comments: