Sunday, October 19, 2014

GERAKAN, MCA, MIC DAN DAP KELIRU STATUS PENDATANG DI MALAYSIA - PELAJARAN SEJARAH WAJIB BAGI MEREKA

Itu Sebanya saya berpendirian Sekolah Vernakular WAJAR dimansuhkan sedikit demi sedikit jika mahu rakyat mempunyai Identiti Malaysia Sejati.
Bagaimana nak diiktiraf jadi wargenagara yang benar2 setia sedangkan bertuture Bahasa Melayu masih lagi LU atau GUA, Tarak, Talak, ...dll lagi.. Tak malu ke nak kan identiti rakyat Malaysia sedangkan bahasa Perlembagaan Tanah Melayu/Malaysia masih jauh dari tahaf yang membanggakan.. Ingat sudah 57 tahun pun masih tidak boleh bertutur dengan fasih..adakah wajar mahu diiktiraf sepenuhnya jadi WARGANEGARA MALAYSIA?
Yang paling bangsat dan celakanya bila terang-terang menolak dan Menderhaka kpd Raja2 Raja Melayu. Ingat Kesultanan Melayu tidak akan sesekali dilenyapkan dari Tanah Malyu ini.. krn ia adalah salah-silah pewaris Nabi/Khalifah...dan Kesultanan sedang bergarak kpd ISLAM sejati...Jika ada rakyatnya menderhaka sewajarnya ia dilupuskan status kewarganegaraan..mengikut Perlembgaan yang sedia ada. Tlg huraikan dengan teliti erti Perlembagaan Malaysia dlm erti kata Kemerdekaan Tanah Melayu.

Tlg bg tau Gerakan bhw Melayu adalah mendatang di Kepulauan Melayu atau Nusantara Melayu, Nusantara Melayu..seluruh Malaysia, Indonesia, sebahagian Siam dan juga Filipina.

Jadi bukan Melayu dtg dr China atau India..seperti mrk (cina dan india)sbb itu dua Kaum ni adakah digazetkan pendatang oleh British dan Kesatuan Hindia Timur Belanda.

British adalah bertanggungjawab utk menghantar mrk semua ke Negara Asal mrk, namun dek masalah urusan yg sukar dan Negara China dan India TIDAK mahu menerima mrk kembali krn mrk ini adalah golongan kumpulan penjenayan yg tidak dikehendaki atau golongan kelas 2 dan 3 dinegara mrk.
Jadi, tlg sedar diri atas ketoleransian org Melayu yg sanggup menerima mrk sebagai sebahagian warganegara yg ber kad Pengenalan Merah serta duduk di kem kem kg baru.
Mca dan Gerakan jgn lupa asal usul dan sejarah silam..Contoh penjenayah dan kongsi Gelap..Ghee Hjn dan Hai San..tlg ahli MCA dan Gerakan nafikan fakta sejarah ini..dan sedar harga diri dan hakikat sebenar..

1 comment:

Anonymous said...

Mereka kaum bukan Melayu tidak keliru tetapi ingin mencabar perlembagaan. Yg keliru adalah pemimpin Melayu yg tidak faham sejarah sendiri serta telah menjadi bisu dan tiada semangat kebangsaan.