Thursday, May 15, 2014

KEMANA ARAH TUJU GENERASI Y TANAH MELAYU

KEMANA ARAH TUJU GENERASI Y TANAH MELAYU
[ AMBIL CONTOH APA YANG BERLAKU DI BURMA SEKARAN ]

Lihat.. wahai Anak-Anak Watan Tanah Melayu... Perkara ini mustahil akan berlaku di Malaysia.. sekiranya Melayu dan Islam semakin lemah di Tanah Air sendiri...Bangsa Melayu akan merempat di Tanah Air sendiri dek kerakusan Kepimpinan yang ada untuk menjada temboloknya sendiri tanpa memikirkan kesan dan akibat 'Gegala Rasuah" dan "Salah guna kuasa" yang mereka lakukan.. Ingat, selagi Ekonomi Tanah Melayu tidak kita jajahi semula dan kembali Bangsa Melayu punyai harta masa depan.. maka selagi itu Bangsa Melayu akan parah.., lemah dan menjalang di tanah air sendiri..

Lihat DAP sudah mempergunakan Anak-Anak Muda Melayu dan si BAHALUL ini sudah lupa daratan kerana "Wang yg Masuk dalam Kantong die dan Keluarga" Melayu boleh dibeli.. yang menjadikan ia jijik.. apabila Si Dyna sendiri boleh menyanggah segala usaha Kerajaan yang membantunya dan lain2 selama ini. Contoh PTPTN jika tidak diujudkan TIDAK ramai anak2 Melayu yg mampu ke belajar di Menara Gading.

DAP juga sudah berani bersuara Plurism Beragama -- iaitu dibolehkan Melayu Islam kahwin dgn bukan Islam tanpa menukar Agama Asal mereka ke Islam - [ kerana die sudah mengintai2 Dara Dyna Sofea... begitu juga dgn Nurul Izzah dgn Tian Chua..

Apa akan jadi dengan Bangsa Melayu, Kesultanan Melayu dan Ketuanan Melayu, Ekonomi Melayu dan yang paling berharga adalah Tanah Bumi Melayu, Tanah Tumpah Darahku, Islam di Nusantara Melayu...

Lihat.. dek kuasa Politik ..yg leka telah menjadikan Tanah Milik Bumiputra di Pasar Seni beralih tangan dari Bumiputra ke Bukan bumi Putra kerana Kegagalan Perniagaan ataupun memang dirancang.. Uda WAJIB di susun semula. Jika tidak tiada habis tanah Melayu dibandar2 di lelong sesuka hati mereka.

Apapun natijahnya.. Kaum Melayu kena Bangkit.. Pertamanya Bersatu Pada di bawah Payung Islam.. Melayu hanya dapat bersatu dibawah laungan Kalimah Islam. so, kembalilah kepada Islam.

PM Najib juga wajar, mulai sekarang pilihlah rakan2 Pentadbir yang lebih menjurus kepada Islam dan mereka yang sudah jauh melencong dan kealpaan wajar disisihkan DEMI Islam.
PM Najib sebagai "KHALIFAH UMAT ISLAM TANAH MELAYU" amat wajar merencanakan segala pergerakan dan perjalanan pentadbiran ke arah kehendak Islam yg syumul. Insya Allah, ALLAH akan bantu setiap makhluknya yang mahu untuk kembali ke Jalan NYa.

Amien- Wallahuaklam.
اطفآل المسلمين في بورمآ

لآ تخرج قبل ان تقول حسبي الله ونعم الوكيل  .

Muslim children in Burma
We apologize for publishing this image, but the world .must know what is happening in Burma
 — with Sherwan Mziry.

No comments: