Sunday, October 23, 2016

TINDAKAN TIDAK BERMARUAH PEMBANGKANG MEMBELAKANGI UNDI RAKYAT

Secara Peribadi saya menganggap dan berpendirian bahawa tindakan sekelompok pembangkang yang diketuai oleh Muhyiddin Yasin adalah satu tindakan yang "DAYUS" tidak bermaruah ibarat Sial Anak Haram serta meminggirkan langsung sokongan dan undian rakyat kpd mereka dahulu.

2. Mereka juga tidak langsung tidak berterima kasih dgn rezki/gaji/emolumen yang mereka terima selama menjadi wakil rakyat, adalah duit cukai rakyat yang membayar cukai demi Negara tercinta untuk melihat pembangunan negara ditadbir dan dikemudi oleh mereka yang telah mereka lantik untuk menduduki kerusi empuk Parlimen mahupun Dewan Undangan Negeri didalam PRU yang dilakukan. Namun dengan tindakan Keluar Dewan Tanpa Mendengar Intipati Belanjawan yang dibentangkan itu adalah satu "Tindakan Sial" Dgn Membelakangi Undian yg mereka berikan.

                                                                                        [ Apakah ini semua lakonan benang basah ...]

3.  Adalah sesuatu yang "AMAT WAJAR" untuk rakyat yang memberikan undi kepada mereka dahulu itu, untuk menukar & mengalihkan "UNDIAN & SOKONGAN" mereka kepada kelompok yang benar-benar menghayati denyut nadi rakyat dan sentiasa mendahulukan rakyat dari kepentingan kepentingan sendiri.

4.  Kesimpulannya, rakyat segenap lapisan tak kira Bangsa, Agama, dan Peringkat Umur agar buka mata dan sentiasa bersyukur serta berterima kasih dan tahu untuk menilai yang mane Intan dan Yang mane kaca..  Berilah sokongan kepada kelompok manusia walau sudah selama 7 dekat memerintah negara masih menumpahkan segenap masa demi rakyat dgn masih bertukar slogan demi rakyat dan slogan terkini adalah "rakyat didahulukan pencapaian diutamakan ". 

5.  Rakyat juga wajar menilai dulu apa yang telah dilakukan oleh kelompok pembangkang selama ini.. nilai pencapaian mereka samada di Pulau Pinang dan juga di Selangor..Apakah pencapaian mereka didalam  CAT yang banyak digembar-gemborkan. CAT di Pulau Pinang adakah benar2 telus dan dilakukan dengan jayanya? Apakah yang dihadapi oleh Guan Eng?  Adakah ia bebas dari procedur CAT?.. Lidah mmg boleh bercakap dgn mudah kerana tidak bertulang TAPI perlaksanaannya adalah "AMAT2 MENGGARAP JIWA YANG KENTAL DAN JUGA IKHLAS "..


6. Kelompok manakah yang telah terbukti keikhlasannya membantu rakyat selama ini tanpa membatasi kelompok Bangsa, Agama dan juga peringkat umur. so, rakyat semua peringkat wajar rational didalam semua perkara ini. "DULU KINI DAN SELAMANYA.....

Refer to Marina Statement 15/10/2016] 
[Apakah yang nak di nyatakan dalam BERSIH oleh si SIAL ni?.. Adakahn ia sesuai utk Malaysia?.. Polis & Peguam Negara apakah statement ni tiada kesan terhadap kerharmonian dan Keselamatan Malaysia?. Sampai bila kita boleh lagi bertoleransi?.. kata pepatag " Sebab Pulut santan binasa , disebabkan mulut sial ini Negara porak peranda".. Speed Action Must be Taken Now... No further delay.. please deal with promptly *******.////

No comments: